27.11.2011

Top Eleven Football Manager Cep Telefonu ile jeton satın almak, Facebook Kredisi (credit)

Gelen sorunların başında cep telefonu ile jeton alan arkadaşların yaşadığı sorunlar gelmekte... Bununla ilgili önceden güzel bir yazı yazmıştık, ona ulaşmak için lütfen buraya tıklayın!

Orada genel olarak bahsettik ama hala sorun yaşayan arkadaşlar için bir iki bilgilendirme daha yapalım:

- Cep telefonu ile token (jeton) alacak arkadaşklar mutlaka oyunun kendi sitesi üzerinden alsınlar. Kesinlikle Facebook üzerinden giriş yaptığınızda almayın. www.topeleven.com adresine girerek jeton alırsanız Facebook Kredisi (credit) olarak değil, jeton olarak oyuna yüklenir aldığınız tutar ve bir sorun yaşamazsınız.


- Cep telefounundan (kontör de dahil) facebook üzerinden jeton alan arkadaşlar, facebook credit olarak yüklendiği için ödeme kısmında facebook kredisi seçerek ödemelerini yapabilirler...

Aldığınız jetonlar hesabınıza hiç geçmezse yukarıdaki yere tıklayıp ilk yazımıza ulaşıp gerekenleri yapabilirsiniz arkadaşlar, iyi oyunlar herkese...

cepten yükleme yaptim ama bana token vermedi faceboook kredisi verdi bunu nasil tokent yaparim
telefon ile jeton nasil satin alinir ? telefondan jeton almak güvenli mi ? güvenilir mi ?
facebook kredisini token alımında nasıl kullanıyoruz ?
kredi aldım ama nasıl kullanıyor bilen var mı ? tokene çeviremiyorum aldığım kredi'yi, neden ?

4 yorum:

  1. kardeşim sahtekarlık var jetonlarım gelmedi.kimi kime şikayet etcez.

    YanıtlaSil
  2. cepten yükleme yaptim ama bana token vermedi faceboook kredisi verdi bunu nasil tokent yaparim

    YanıtlaSil
  3. hiçbiyerden olmuo admin kendi sitesindednede buyon faln reklamalar faln hata veriyo param var token alamıyom böle bişe yok yaw :D faceden alayım diyorum ordan sadece kerdi kartıyla alışveriş yapaabiliyn diyo daha geçenlerde oluyodu şimdi alıcam zamn yok olmuş ???? yadım edin lütfen

    YanıtlaSil
  4. tokenlerim gelmedi tam 1500 token parası aldınız benden kredi kartıyla ama tokenler yok ortada ne biçim iş bu kime şikayet etcez biz sizi iptal etmekj istiyorum yoksa müşteriş hakjlarına şikayet etcem

    YanıtlaSil