30.09.2011

Cep Telefonundan Token (Jeton) Aldım ama Hesaba Geçmedi, ne yapabilirim ?

Birçok arkadaşımızdan bu soru(n) geliyor bizlere... Cep telefonu bilgilerini girdik kontor (ya da para) tarafımızdan kesildi ama jetonlar hala gelmedi, ne yapabiliriz bu durumda ?

TOP ELEVEN Football Manager oyununda token (jeton) almanın bir yolu da cep telefonundan kontor ya da para karşılığında almak. Birçok arkadaşımız bu yolu tercih ediyor.

Ancak kimi zaman kontor ya da para tahsil edilmesine rağmen jetonlarımız gelmiyor; bu durumda ne yapabiliriz ?

Bu durumda şunları yapabilirsiniz;

- www.topeleven.com sitesine girip WIN TOKENS'ın yanından help kismina bakabilirsiniz.
- Jeton karşılığı FACEBOOK OYUN Kredisi olarak yüklenip yüklenmediğine bakabilirsiniz (FACEBOOK CREDITS)
- norde.us/forum dan sorabilirsiniz.
- support.nordeus.eu adresinden;

* Facebook ID number (Always) - Your Facebook ID number is: kısmına facebook id'nizi yazin
* Phone number (if you are missing tokens after sending SMS) buraya telefon numaranizi
* Payment provider that you used (if you are missing tokens) kac jeton aldiginizi yani gelmeyen miktari yazin

veya son çare olarak;

- Cep telefonu operatörünüzü arayın (vodafone, turkcell veya avea) ve ücretlendirildiğiniz hizmet karşılığında karşılığını alamadığınızı belirterek, paranızın veya kontorunuzun iadesini isteyin...

6 yorum:

  1. kontör ile almak isteyen arkadaşlar topelevenin kendi sitesinden yani topeleven.com dan alsınlar hem daha ucuz hem de en fazla 5dk içinde geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır artık vermiyor kendi sitesinden denedim kontorüm gitti ama jeton yok

      Sil
  2. tesekkurler bilgilendirme icin Adsız :)

    YanıtlaSil
  3. token aldım ne gelmedii ama paralar gittii.. böle işe sokymm :D

    YanıtlaSil
  4. top eleven kredi kartı bilgilerini nasıl siliyoruz admin lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  5. Kardeşler ben Türkiye'de yaşıyorum ve ben muhteşem olan yeni cep telefonları satın almış. i bağlantısını kontrol edin size gönderiyorum.
    cep telefonun

    YanıtlaSil