27.09.2011

Hotspot Shield Launch Programını Kullanmak

Hotspot Shield Launch programını indirdik sonra programı çalıştırıp CONNECTED olmanız yani programı aktif hale getirmeniz gerekiyor...

Programın aktif olması demek aşağıdaki resimdeki gibi olmalı... Program aktif olduktan sonra oyuna facebook üzerinden değil TOPELEVEN.COM adresi üzerinden ulaşmanız gerekiyor. Buna dikkat etmelisiniz... Siteye girdikten sonra yukarıdaki sekmelerden girip WIN TOKENS'a gelmeniz gerekiyor. Bu sekmedeki 5 farklı firmanın (Supersonicads, Matomy, TokenAds, SponsorPay ve TrialPay) hepsinden ayrı ayrı TOKEN (JETON) kazanabilirsiniz... Video izleyerek, oyun yükleyerek, anket doldurarak, ücretsiz üyelikleri tamamlayarak ya da ücretli sitelerden alışveriş yaparak... Bol jetonlu iyi oyunlar :)))



6 yorum:

  1. iyide ben bu programı kurmadanda sitesinden jeton kazandım eğer o programı kurunca fazlamı geliyor jeton ????

    YanıtlaSil
  2. daha çok video ve seçenek çıkıyor ücretsizlerde Yasin. iyi oyunlar :)

    YanıtlaSil
  3. ya bn programı kurdum ama bi site açıldı daha doğrusu açılmadı yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  4. bu program çalışıyor ama win tokensa girmiyor önceden kazanıodum token şimdi kazanamıyorum :(

    YanıtlaSil
  5. kardes asamalrı anlatırmısın gecmısı sılmek gerekıyormu vs. hangı tarayıcıdan vs. oyuna gırmıyor sıkıntı var..

    YanıtlaSil
  6. hüso arkadaşın dediği gibi programı yuklemeden önce win tokene giriyodum..yukledikten sonra girem,yorumki kazanayım...bu nasıl iş?

    YanıtlaSil