4.12.2011

Aralık 2011 Top Eleven Football Manager Hediye - Çekiliş Sistemi

Evet sonunda çekiliş için gerekli yazıyı girebiliyoruz siteye. Son 1-2 gün ufak bir sorunumuz olmuştu, anlayışınız için teşekkürler...


Hediye kazanmanız için yapmanız gereken çok basit, içinizden gelen bir yorumu bu başlık altına girmeniz ve Facebook sayfamızı profilinizde paylaşmanız yeterli. Şu andan itibaren 7 Aralık günü saat 23:59'a kadar bu dediğimizi yapanlar arasından bir şanslı kişiye hediyesini yollayacağız. Bu hediye sistemi ilgi görürse ilerleyen günlerde kişi sayısını ve hediyelerin miktarını ve çeşitliliğini arttıracağız arkadaşlar.

Not: Çekiliş yapılırken girilen yorumlara 1.den başlayarak sayı verilecek ve çekilişten örneğin 24 numara çıkarsa 24.yorumu giren arkadaşa hediye verilecektir. Hediye verilmesi için kendisine facebook üzerinden iletişime geçeceğiz ve önce profilinde Facebook Sayfamızı paylaşıp paylaşmadığına bakacağız. Eğer paylaşmamışsa tekrar çekiliş düzenlenecektir. Herkese bol şans arkadaşlar...

BU ARADA HEDİYE KAZANAN ARKADAŞA 15 TL KONTÖR GÖNDERİLECEKTİR...

ÖNEMLİ NOT: YORUMLARIN FACEBOOK SAYFASINA DEĞİL, BURAYA YAZILMASI GEREKİYOR... VE YORUMLARA İSİMLERİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN!

66 yorum:

  1. düşünce güzel hareket güzel bir sitenin oyun için bizlere yardımcı olması daha güzel hepinize teşekkürler emeginize saglık

    ibrahim arslan

    YanıtlaSil
  2. bu yapmış oldugunuz düzenleme çok güzel olmuş umarız bunun gibi başka faliyetlerde gerçekleştirmenizi dileriz

    YanıtlaSil
  3. çok süper Şans benden yana olmamıştır ama yinede deneyeceğim

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir sistem umarim basarili olur..

    YanıtlaSil
  6. hastasıyız.. DEDE..!!

    YanıtlaSil
  7. öncelikle yardımlarınız ve paylaşımlarınız için tşk ederim ben çekilişe katılmasamda olur sorun deil ama yaptığınız uygulama çok güzel bu sayede bazı kişiler fayda edebilir tekrar tşk ederim

    YanıtlaSil
  8. güzel bir düşünce

    YanıtlaSil
  9. ne denirki bence güzel en azından bu oyunun güzelliğini arttıracak herkese bol şans

    YanıtlaSil
  10. Emrullah Gürler4 Aralık 2011 16:50

    işaallah cıkar :)

    YanıtlaSil
  11. etkileyci bi sistem düşünmüşsünüz umarım başarılı olur ...

    YanıtlaSil
  12. inşallah bize gelir kontör :D :D herkese bol şans

    YanıtlaSil
  13. inşallah tutar bu sistemm

    YanıtlaSil
  14. gurcan altinisik4 Aralık 2011 17:20

    oldukca keyif alarak oynadigimiz emek harcanmis herkesi kendisine baglayan bi oyun tsk ler..

    YanıtlaSil
  15. iyki varsınız.teşekürler cok guzel bir oyun ben cok ama cok zevk alıyorum.

    YanıtlaSil
  16. süper uygulamaa herkese iyi şanslarrrrr:))))

    YanıtlaSil
  17. Top Eleven'ı Sizden Görüp, Özenip Oynamaya Başladım. :)

    Rüzgar Yanık

    YanıtlaSil
  18. bekir_1905_38@hotmail.com4 Aralık 2011 18:01

    futbolu gercekte oldugu kadar sanal ortamda da zevkli hale getirdiginiz için tsklr

    YanıtlaSil
  19. tesekkürler yerine jeton hediyesi de olabilirdi yinede tesekkürler

    YanıtlaSil
  20. Ersen Oğuz ILIK
    Top Eleven Football Manager Tokens (jeton) Türkiye (TURKEY) Federasyonu TŞKKR ediyoruz herkeze bol şans..

    YanıtlaSil
  21. Yunus emre Sevim4 Aralık 2011 19:42

    Top ELeveni Seviyorummmmmmmmm
    Allah'1 Ve Muhammed onun Elçisidir

    YanıtlaSil
  22. BERK YILMAZ
    0531 223 75 40
    Top Eleven Football Manager Tokens (jeton) Türkiye (TURKEY) Federasyonu Teşekkürler güzel payla$ım..

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. admin oyun harika olan üstü

    YanıtlaSil
  25. herkese bol sans :))

    YanıtlaSil
  26. güzel bir düsünce ve top eleven oyunu futbol sevgısı olan kısıler ıcın heyecanlı ve güzel bir oyun hedıyeye gelınce kıme niyet kime kısmet tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  27. Mahir Öner (Mahir John Öner)
    Çekiliş İçin Teşekürler.Herkese Bol Şanslar....

    YanıtlaSil
  28. güzel olmuş. iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  29. Gökhan Karaköse4 Aralık 2011 21:47

    hediye sistemi guzel, dewamının gelmesı ıyı olur..

    Gökhan Karakose

    YanıtlaSil
  30. Topeleven Aralık ayı talihlisi ben olacağım..

    YanıtlaSil
  31. Ali Cenk Boy

    Federasyon Demek Budur İşte Yaaa Tebrik Ediyorum Veya Ediyoruz . Çok Teşekkürler ... Kazanan İnşallah Benim Gibi İhtiyacı Olan Biri Olur

    YanıtlaSil
  32. hediye için teşekkürler.herkese başarılar

    Facebook hesabım : arap adam .

    YanıtlaSil
  33. Topeleven Aralık ayı talihlisi ben olacağım..

    YanıtlaSil
  34. Gerçekten keyif alarak oynuyorum.Oyunu arkadaşlar arası transfer yapacak şekilde geliştirmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  35. İNŞALLAH BENİM GİBİ BİR YARDIM BEKLEYENE GİDER

    YanıtlaSil
  36. kardes konturu tokens seklinde veremiyomusunuz?

    YanıtlaSil
  37. ADMİN SEN GÖRDÜĞÜM EN MERT ADMİNLERDENSİN :)
    [Asi yurtdas]

    YanıtlaSil
  38. doğan yerlikaya

    kazanacame eminim

    YanıtlaSil
  39. İlk öncelilke bu organizasyonda emeği geçen herkese tesekkurler ediyorum ve böyle organizasyonlarin devamını bekliyorum. katılan tüm tanıdık tanımadık arkadaslara da bol sans diliyorum... alpaslan kılınç

    YanıtlaSil
  40. MMETİN
    selam yorumum çok basit olacak fakat bu oyunda haksız rekabet var çünkü yabancılar hile ile jeton alıyor biz türkler de 10gün bekliyoruz 10 jeton oluyor iyi bir oyuncu alalım diye fakat alamıyoruz geçenlerde bir yünanlı ile kapıştık 10 jeton gitti tabiki oyuncuyuda almadık neden onlarda jeton bol bizde ufak ta olsa bir hile olsun istiyoruz onlarla gereken rekabeti yapıp türklerinde futboldan anladığını görsünler

    YanıtlaSil
  41. ben ramiz ege. ailecek oynadığım bir oyun. sürekli oyuna girdiğim için fazlaca jeton almaktayım. tüm hileleri denedim ilk zamanlar oldu. ama şimdi olmuyor.yinede güzel bir menejerlik oyunu. oyun için tşkler

    YanıtlaSil
  42. bol şansss...

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. güzel bir sistem tbrler ilgi cekici

    YanıtlaSil
  45. tbrler güzel ilgi çekici bir sistem

    YanıtlaSil
  46. metin gözükara .tşk ler güzel bir etkinlik

    YanıtlaSil
  47. bana çıkmaz ama yinede göndereyim .. tşkler..

    YanıtlaSil
  48. Ali Cenk Boy

    Federasyon Demek Budur İşte Yaaa Tebrik Ediyorum Veya Ediyoruz . Çok Teşekkürler ... Kazanan İnşallah Benim Gibi İhtiyacı Olan Biri Olur

    YanıtlaSil
  49. bekir hutar güzel bi sistem tşkr

    YanıtlaSil
  50. helal olsun...güzel düşünülmüş...facebook sayfanız da oyun için gayet yararlı bilgiler içeriyor...çalışmalarınızın devamını diliyorum...

    YanıtlaSil
  51. Sarıkayalı Sergen Güven

    Çok Güzel Bir Organizasyon %100 Yardımcı Oluyor Sayfanız Tekri Ediyorum Daha Nice Başarılar Dilerim Top Eleven'i Seviyorum :)

    YanıtlaSil
  52. süper bi uygulam top eleven hastası'yım tşk herşey için.. yakup akan

    YanıtlaSil
  53. ßen YuSuF Aksoy:

    Bu Oyun Çok Güzel YarDımLarınız İÇin Herkeze Tşkl

    YanıtlaSil
  54. bugun bi değişiklik yapayım dedim, simit sarayına martı fırlattım...

    YanıtlaSil
  55. iyi bol şanslar Özhan Elkatmış

    YanıtlaSil
  56. Başarılar Sayfa güzel

    YanıtlaSil
  57. şevkiunveren iyibir uygulama birde şu jeton sorunu olmasa daha iyi olacak çözemedik gitti ya

    YanıtlaSil
  58. bu oyunda bazı eksikler var mesale gol kralı oluyor futbolcu bir ödül yok halbuki attıgı gol kadar jetonla ödüllene bilir.

    YanıtlaSil
  59. topeleven footballmanager oyununu çok zevk alarak takip ediyorum emeğinize sağlık teşekkür ederim .

    YanıtlaSil