30.10.2011

Ekim 2011 Top Eleven Football Manager Sorunları 2.Bölüm

Dün Sık Sorulan Soruları bir arada toplamıştık, bugün devam ediyoruz seriye.

SORU: Cep telefonundan jeton aldım ama hala Top Eleven Football Manager hesabımdaki bakiyeme token (jeton) olarak yansımadı. Ödediğim bu ücret için ne yapabilirim ?
CEVAP: Öncelikle bununla ilgili yazdığımız ilk yazıya buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ayrıca cep telefonunuzdan jeton alacağınız zaman mutlaka www.topeleven.com adresini kullanmaya dikkat edin, Facebook üzerinden oyuna bağlanıp almayın yani.

SORU: "multiple values of array element property slot" hatası alıyorum ve yaptığım transferler oyunda görünmüyor, yedek oyuncularım da görünmüyor hatta, ne yapabilirim ?
CEVAP: Son zamanlarda duyduğumuz en çok hatalardan ve sorunlardan biri bu. multiple values of array element property slot hatasının şu an için bir çözümünü bulamadık, ama en kısa zamanda bulup yayınlayacağız.


SORU: Top Eleven Football Manager Ekim 2011 ya da Kasım 2011 jeton, para ya da herhangi bir hilesi var mı ?
CEVAP: Oyunda kullanılan tüm hileler versiyon 2.nin çıkması ile son buldu. Şu an piyasada bulunan hiçbir hile oyunda bir işe yaramıyor ne yazık ki. Yeni bir hile elbette çıkacak ama ne zaman belli değil :)

SORU: Takımım rakip kattan bin kat daha iyi, kondisyon ve moral sorunumda yok ama yeniliyorum. Hatta çok iyi prim veriyorum, kalabalık bir seyircim, harika bir taktik planım var ve her şeyi yapılı bir stadyumum var, bu nasıl mümkün olabilir?
CEVAP: Dünyanın en iyi takımları (bkz. Barcelona, Real Madrid, Manchester United vb.) her maçını 5-0 ya da daha farklı kazanması gerekir :))) Oyunda da bazen sürpriz sonuçlar olabiliyor, bu son derece normal. Ancak bu süreklilik arz ediyorsa burada bir sorun var demektir :)

Dün yazdığımız diğer soru(n)lar içinde buraya tıklayarak göz atabilirsiniz. Herkese iyi oyunlar ve iyi pazarlar...

3 yorum:

  1. multiple values of array element proprety slot hatası alıyorum bunun cözümü yokmu

    YanıtlaSil
  2. 2. çaylak gurubuna yükseldim ama 5 yıldızlı futbolcular 4 yıldıza düştü sebebi nedir.

    YanıtlaSil
  3. her gün düzenli olarak para gelmiyorda bana yardım cı olabililrmisiniz

    YanıtlaSil